Suomen parhaat Opel-liikkeet palkittu.

25.2.2016

Opel Uutiset - Suomen parhaat Opel-liikkeet palkittu

Vuoden 2015 parhaat Opel-jälleenmyyjät on palkittu Opel Customer Excellence Award -tunnuksella.

 

Opelilla otettiin viime vuonna käyttöön uusi Customer Excellence Award -ohjelma, jossa palkitaan parhaiten menestyneet jälleenmyyjät. Ohjelma on osa Opelin kansainvälistä tavoitetta parantaa asiakaskokemusta.

 

Kaikkein tärkein arviointikriteeri on asiakastyytyväisyys, jota mitataan jatkuvasti niin automyynnin kuin jälkimarkkinoinninkin osalta. Jokaisesta asiakaskäynnistä ja -kokemuksesta halutaan tehdä kaikilta osin sellainen, että asiakas on valmis suosittelemaan liikettä muillekin. Lisäksi jälleenmyyntiliikkeen on saavutettava tietyt kaupalliset tavoitteet niin automyynnin kuin jälkimarkkinoinninkin puolella.

 

”Tyytyväinen asiakas on kaiken toiminnan ydin. On itsestään selvää, että asiakas suosittelee niin liikettä kuin merkkiä myös eteenpäin, jos palvelu on ollut erinomaista ja kaikki asiat ovat sujuneet mallikkaasti”, sanoo toimitusjohtaja Rami Kittilä Opelilta.

 

”Vuosi 2015 oli Suomessa Opelille kolmas perättäinen kasvun vuosi. Tällaisen kasvun mahdollistaa erittäin hyvin toimiva jälleenmyyntiverkosto, kilpailukykyiset tuotteet ja tyytyväiset asiakkaat”, Kittilä jatkaa.

 

Palkitut liikkeet saavat käyttää virallista Opel Customer Excellence Award -tunnusta ja materiaaleja liikkeessään ja netissä.

Opel Customer Excellence Award -tunnuksen saaneet liikkeet:

 

  • Aine Kemi Oy, Kemi
  • AutoPalin, Rauma
  • Delta Auto, Forssa
  • LänsiAuto, Turku
  • Rinta-Joupin Autoliike Oy, Oulu
  • Timosen Auto Oy, Joensuu