Opel vuoteen 2018 markkinoiden nuorimmalla mallistolla

9.1.2018

Opelin uutuudet - Opel vuoteen 2018 markkinoiden nuorimmalla mallistolla

Opel vuoteen 2018 markkinoiden nuorimmalla mallistolla

Opel toi vuoden 2017 aikana markkinoille 7in17-strategian mukaisesti valtavan määrän uutuusmalleja. Uusi vuosi käynnistyy markkinoiden nuorimmalla mallistolla, josta löytyy romutuspalkkionkin piiriin peräti 48 mallia.




Vuonna 2017 rekisteröitiin Suomessa yhteensä 7688 Opelia. Näistä henkilöautoja oli 6755 kappaletta. Merkin markkinaosuus oli henkilöautoissa 5,77 prosenttia ja tavara-automarkkinoilla 6,17 prosenttia.

Opelin myydyimmät henkilöautomallit olivat Astra, Mokka, Corsa ja Insignia. Mokka X:n rekisteröinnit kasvoivat edelliseen vuoteen verrattuna peräti 30,5 prosenttia ja vuoden aikana uudistuneen Insignian rekisteröinnit peräti 47,6 prosenttia

Hyvät eväät vuodelle 2018

”Toimme viime vuoden aikana markkinoille monta erittäin kilpailukykyistä uutuutta kuten muun muassa lippulaivamme Opel Insignian. Valikoimamme laajeni myös kahdella uudella crossoverilla, Crossland X:llä ja Grandland X:llä, joilla saimme asiakkaita myös muilta merkeiltä”, iloitsee Opel Finlandin toimitusjohtaja Rami Kittilä.

Kittilä on vakuuttunut siitä, että Opelilla on erittäin hyvät eväät uuteen vuoteen. ”Meillä on markkinoiden nuorin mallisto. Opelin filosofian mukaisesti tuomme edistyksellistä teknologiaa kaikkien saataville. Tuomme lisäksi vuoden aikana markkinoille uusia, kilpailukykyisiä moottorivaihtoehtoja. Lisäksi erittäin suosittu Astra-mallisto laajenee kaasuversiolla.

Romutuspalkkion piirissä 48 Opelia

Vuoden vaihteessa käynnistynyt romutuspalkkio-ohjelma tavoittelee autokannan uusiutumista. Opel-mallistossa on kaikkiaan 48 vaihtoehtoa, joiden hankintaan on saatavissa romutuspalkkiotukea.

”Uskon, että romutuspalkkio-ohjelmasta tulee tälläkin kertaa menestys. Meillä on Opelin mallistossa tarjolla tuen piiriin sopiva vähäpäästöinen vaihtoehto kaikista henkilöautomalleistamme avoauto Cascadaa lukuun ottamatta”, Kittilä summaa. ”Jo ensimmäisen viikon kokemuksella romutuspalkkio-ohjelma on herättänyt kiinnostusta ja saanut asiakkaat jälleenmyyntiliikkeisiin.”