Teknologia
Täydellisesti integroitu akku

Uusi Opel Vivaro-e on saatavana 50 kWh:n akulla jopa 230 km:n toimintamatkalle tai 75 kW:n akulla jopa 330 km:n1 kantamalle. Opelin uraa uurtava voimansiirtotekniikka ja arkkitehtuuri mahdollistavat akun sijoittamisen lattian alapuolelle, jolloin Vivaro-e:ssä on vakaa painopiste ja maksimaalinen matkustamotila.

 

1 Energiankulutus Vivaro-e / Zafira-e Life (yhdistetty) 23,3 - 29,5 kWh / 100 km; CO2-päästöt 0 g / km; kantama (yhdistettynä) 230-330 km (riippuen varustelluista vaihtoehdoista). Mainitut kantama- ja sähkökulutusluvut ovat alustavia ja noudattavat WLTP-testimenettelyä, jonka perusteella uudet ajoneuvot tyyppihyväksytään 1. syyskuuta 2018 alkaen. EG-tyyppihyväksyntää ja vaatimustenmukaisuustodistusta ei ole vielä saatavilla. Alustavat arvot voivat poiketa virallisista lopullisista tyyppihyväksyntätiedoista. Ne voivat vaihdella todellisten käyttöolosuhteiden ja eri tekijöiden mukaan, kuten: nopeus, lämpömukavuus ajoneuvossa, ajotapa ja ulkolämpötila. Latausaika riippuu erityisesti ajoneuvossa olevan laturin tehosta, latauskaapelista ja käytetyn latausaseman tyypistä ja tehosta. Ota yhteyttä jälleenmyyjään saadaksesi lisätietoja. Lisätietoja [katso verkkosivusto, joka on perustettu WLTP: n selittämiseksi.]

 
Äänettömyys
Houkuttele yrityksellesi huomiota vain oikeista syistä. Uuden Vivaro-e:n luonnostaan ​​hiljainen, akkua käyttävä voimansiirto on ihanteellinen tiheässä kaupunki- ja asuinympäristössä. Nollapäästöisyys koskee siis sekä melupäästöjä että pakokaasuja. Vivaro-e:n äänettömyys sekä sisällä että ulkona vähentää kuljettajan stressiä pitkien työpäivien aikana.  
Yhden polkimen taktiikka
Työpäivästä ei hukata hetkeäkään uudella Vivaro-e:llä. Nostamalla jalkasi kaasupolkimelta, regeneratiivinen jarrujärjestelmä ottaa liike-energiaa talteen ja kasvattaa toimintamatkaa entisestään. Korkeimmalla asetuksella (B-tila) useimmat lyhyet matkat voidaan ajaa ilman perinteisten jarrujen käyttöä, mikä vähentää kulumista ja niihin liittyviä ylläpitokustannuksia.  
Nopea ja helppo lataus
Suuritehoiset 50kWh / 18-moduulin ja 75kWh / 27-moduulin akut voit ladata tyhjästä 80%:iin varaustasoon vain 30 ja 45 minuutissa 100 kW:n julkisella laturilla. Sisäänrakennettu 7,4 kW:n tai suurempi 11 kW:n laturi sopivat täydellisesti uuden Vivaro-e:n lataamiseen yön yli tulevaa työpäivää varten.  
Lue lisää sähköauton lataamisesta
Ajoneuvotietojen seuranta
Uuden Vivaro-e: n edistykselliset anturit ja ajoneuvotietojen seurantajärjestelmät tarjoavat yksityiskohtaisen yleiskuvan ja ennusteen ajo-olosuhteista, kantama-alueesta ja energiasta.  
Alhaiset käyttökustannukset
Kun huoli kaupunkien ilmanlaadusta kasvaa ja kaupunkialueiden päästöttömät alueet yleistyvät, muodostuu sähköisistä hyötyajoneuvoista yhä tärkeämpi osa kustannustehokasta liiketoimintaa. Vivaro-e vapauttaa omistajansa vaihtelevista polttoainehinnoista, keventää hankintakustannuksia ja tarjoaa erittäin kilpailukykyiset käyttökustannukset sekä mahdolliset valtion ostokannustimet.